Liten filmsnutt från premiär turen!

Simoninen

Medlem
10 nov 2013
44
0
1
Rosvik
Tänkte dela med mig av en liten film från i helgen uppe i Björkliden/Riksgränsen.. :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=HgJMn2X3gfg[/video]
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Kan inte titta på den då den ät blockerad i Sverige, garanterat pga musiken du har lagt in på den
 

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Det går hur bra som helst för mej att kolla på klippet, det är nog m0ngoloid som har problem med sin ISP ;)
 

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
"bara 85 mil" tänk på oss andra jag har 145 mil dit
 

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
Mycket bra klipp med glimten i ögat! Gör gärna en uppföljare för den vill jag se :) Skön musik på slutet också!

Stackars killen med AC'n. Kan inte vara roligt å gräva hela dagarna =D
 

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Det är värt dessa mil.. ;) Någon som vet hur man får den tillgänglig för mobiler?
Vet inte om du har en Ajfån eller en normal Android.
Har du Android som jag, så använd Firefox som webläsare. När sidan kommar fram så trycker du på knappen nere till vänster på mobilen. Du får då upp en meny. Klicka då på "Begär datorwebvy"
Då funkar film och övrigt ljud hur bra som helst.

Hur ni som lurats fast i Apple-träsket ska göra har jag ingen aning om.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Vet inte om du har en Ajfån eller en normal Android.
Har du Android som jag, så använd Firefox som webläsare. När sidan kommar fram så trycker du på knappen nere till vänster på mobilen. Du får då upp en meny. Klicka då på "Begär datorwebvy"
Då funkar film och övrigt ljud hur bra som helst.

Hur ni som lurats fast i Apple-träsket ska göra har jag ingen aning om.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Du ska inte bekymra över folket som väljer Apple, du borde mer se till det riktiga problemet som är att skivbolagen väljer att spärra musik hos youtube när den spelas upp på en mobilenhet.

OnT så som vanligt med musik i skoterfilmer går åsikterna isär. Jag tyckte dock sista låten va grymt bra... :)