Tjena, har lite funderingar som ger mig sömnlöshet och huvudvärk. Har kollat på sprängskisser för att få fram vad jag har för förgasare, och sedan kollat vad man ska köpa för munstycken för den modellen.
började med att jag inte hittade air jet(kan vara så att jag fortfarande har fel här) men efter att ha jämfört sprängskisser och läst att man ska kunna byta den genom att bara ta bort luftburken.
den som sitter i skotern just nu är en 0,6 av denna modell.
http://www.wahlracing.com/images/P/06-687Web.jpg
men nu är det ju så att en tm-38 ska ha air jet av modellen bs30/97, har beställt 0,9 av sådana. så mina frågor är först och främst, är det där air jetten? kan man isf byta ut den mot bs30/97 eller måste man skaffa fram en som är 0,9 av den som sitter i orginal? vad har orginal jetten för märkning?
Tack på förhand.
började med att jag inte hittade air jet(kan vara så att jag fortfarande har fel här) men efter att ha jämfört sprängskisser och läst att man ska kunna byta den genom att bara ta bort luftburken.
den som sitter i skotern just nu är en 0,6 av denna modell.
http://www.wahlracing.com/images/P/06-687Web.jpg
men nu är det ju så att en tm-38 ska ha air jet av modellen bs30/97, har beställt 0,9 av sådana. så mina frågor är först och främst, är det där air jetten? kan man isf byta ut den mot bs30/97 eller måste man skaffa fram en som är 0,9 av den som sitter i orginal? vad har orginal jetten för märkning?
Tack på förhand.