Jag håller på och kollar efter nån kul skoter. Vill kunna ta med mig sambon eller grabben någon gång så en typ sks eller lt etc. är nog lämpligt. Kommer åka mest på led men även på någon fisketur. Jag har nog läst alla inlägg på köprådsforumet men är lite fundersam över vad som vore lämpligt. Prisklass ca 30k
Jag vill ha ordentligt med fart/acc resurser. :evil:
Har kollat på Mach Z lt och indy Storm sks?? Enligt vissa verkar Indy storm vara bra enligt andra bara junk??? Samma sak sagda om Mach Z...
Tunga as som är jobbiga att få med sig i svängarna?
Är Z och storm överkurs?
Hur funderar de på led?
Är det bäst med en trippel eller twin 600 eller 800 fördelar/nackdelar soppaförbr? respons? vridmoment.
Viktskillnaden mellan en trippel 600/800 är väl minimal?
Hur mycket tyngre blir en trippel jämfört med en twin.
Vilka har en bra boggie?
Jag har ju en viss förkärlek till Stormen då jag -95 pluggade i Jokkmokk och där var man kung och hade snyggast brudar om man hade en storm :laugh: Nåja de brudarna har ju blivit gamla nu...
Men Mach Z typ -99 ser ju ut att ha ett bättre chassie?
Någon som har erfarenhet och kunskap om vad som är vettigt för mitt ändamål?
Jag vill ha ordentligt med fart/acc resurser. :evil:
Har kollat på Mach Z lt och indy Storm sks?? Enligt vissa verkar Indy storm vara bra enligt andra bara junk??? Samma sak sagda om Mach Z...
Tunga as som är jobbiga att få med sig i svängarna?
Är Z och storm överkurs?
Hur funderar de på led?
Är det bäst med en trippel eller twin 600 eller 800 fördelar/nackdelar soppaförbr? respons? vridmoment.
Viktskillnaden mellan en trippel 600/800 är väl minimal?
Hur mycket tyngre blir en trippel jämfört med en twin.
Vilka har en bra boggie?
Jag har ju en viss förkärlek till Stormen då jag -95 pluggade i Jokkmokk och där var man kung och hade snyggast brudar om man hade en storm :laugh: Nåja de brudarna har ju blivit gamla nu...
Men Mach Z typ -99 ser ju ut att ha ett bättre chassie?
Någon som har erfarenhet och kunskap om vad som är vettigt för mitt ändamål?