J jonsssson Aktiv medlem 2 aug 2008 52 0 1 Skellefteå 15 feb 2009 #1 Är det någon som har en manual eller en länk där jag ladda hem den själv till Prox2 600?
B Bola Välkänd medlem 1 jan 2000 1.117 25 48 15 feb 2009 #2 Skaffa inlogg på polaris hemsida och ladda ner den i pdf format, har funnits förut och även owners suppliment också annars så har jag dom.... / Bola...........
Skaffa inlogg på polaris hemsida och ladda ner den i pdf format, har funnits förut och även owners suppliment också annars så har jag dom.... / Bola...........
fredguy Välkänd medlem 28 nov 2008 1.086 0 36 15 feb 2009 #3 jag har en pdf fil på 326 sidor polaris original workshop manual, men den har jag betalat för så du får den inte gratis.
jag har en pdf fil på 326 sidor polaris original workshop manual, men den har jag betalat för så du får den inte gratis.
J jonsssson Aktiv medlem 2 aug 2008 52 0 1 Skellefteå 15 feb 2009 #4 Bola skrev: Skaffa inlogg på polaris hemsida och ladda ner den i pdf format, har funnits förut och även owners suppliment också annars så har jag dom.... / Bola........... Click to expand... Smidigt! Nu har jag plockat hem den själv, tack för hjälpen!!! Fredguy: Jag tror jag klarar mig med manualen...
Bola skrev: Skaffa inlogg på polaris hemsida och ladda ner den i pdf format, har funnits förut och även owners suppliment också annars så har jag dom.... / Bola........... Click to expand... Smidigt! Nu har jag plockat hem den själv, tack för hjälpen!!! Fredguy: Jag tror jag klarar mig med manualen...
Pitabroed Välkänd medlem 7 nov 2005 3.262 81 48 Övik 16 feb 2009 #5 fredguy skrev: jag har en pdf fil på 326 sidor polaris original workshop manual, men den har jag betalat för så du får den inte gratis. Click to expand... Nog att du fick köpa en, fick inte köpa till något pris när jag skulle ha en
fredguy skrev: jag har en pdf fil på 326 sidor polaris original workshop manual, men den har jag betalat för så du får den inte gratis. Click to expand... Nog att du fick köpa en, fick inte köpa till något pris när jag skulle ha en