Som rubriken lyder så kan jag vara på gång att köpa en slutburk, tittat lite på MBRP. Som jag hört av många så finns det ett gäng burkar på marknaden som ger effektförluster, undrar om någon här har erfarenhet av denna burk?
Vad jag sett så lät deras Trail burk inte så värst mycket.. Bara dedär lilla extra på toppen! Men bra att veta iallafall, tack för svar.Effektförlust och ett vrål som stör folk på flera kilometers avstånd, bra val! Nej lägg pengarna på nått vettigt i stället tex variator kit.
kan bara hålla med om detta. Och inte känns den som en resväska heller.Tycker faktisk original burken låter helt perfekt, riktigt skönt ljud de har lyckats få fram i dom. Ser ingen större vits att byta speciellt när man till 99% tappar någon häst.
Den låter löjligt mycket.PAR rekomenderar en HPS burk, men den ska enligt uppgift låta löjligt mycket.
Är det PPC burken med justerbart tryck?Har en Tikka burk på min assault switchback 2011 och den är mild i sången upp till 6500-7000varv men sen sjunger den ut skööön sång! Om den ger effekt? Ja, har ett bättre gas svar och ska ge ca 6hk till enligt papper från tikka. Hade en mail konversation med Mats om burken och jag tror honom.
Ser ut som att du fått en bra burk då Har du testat bänka maskinen?jajjemen!