Nu har jag hämtat min M5!

Forsberg76

Medlem
27 sept 2004
34
0
1
Nu står den där, min sprillans nya M5:a! Tyvärr har jag inte kört mer än några kilometrar så det blir ingen utförlig rapport. Däremot känner jag redan nu att den var värd varenda krona!
 

Forsberg76

Medlem
27 sept 2004
34
0
1
Säg så här. Eftersom det var så lite snö i helgen körde jag inte så mycket. Jag testade den bl a på en sjö, där mattan inte fick något rejält fäste, då isen kom fram. Toppfarten verkar väl ligga kring drygt hundra skulle jag tro. Däremot blev jag enormt överraskad av accet. Den accelerear mycket bra, verkar stark. Den är jäkligt lätt vilket gör att den är lätthanterad och man blir inte så trött. Så den verkar helt klart motsvara de förväntningar jag har.
 

bigmac

Staff member
Administrator
Team Snowmobile
1 jan 2000
146
11
18
Orsa
www.snowmobile.se
Stämmer priset jag såg i Snowrider idag? 76 typ? Grymt bra rabbat för att man inte får avgasportar i motorn jämfört med F5!?!?!?
 

the trasher

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
skriv en utförlig raport när du prokört den lite mer!!! är mycket intresserad av en m5:a men tveksam till den klena motorn
 

Forsberg76

Medlem
27 sept 2004
34
0
1
bigmac skrev:
Stämmer priset jag såg i Snowrider idag? 76 typ? Grymt bra rabbat för att man inte får avgasportar i motorn jämfört med F5!?!?!?
Jorå, priset är där. Som jag sa så känns det redan nu som den är värd varenda litet öre (peppar, peppar). Jag lovar att skriva en utförlig recension när jag piskat den lite!