L Legohouse Medlem 2 feb 2013 16 0 1 9 feb 2013 #1 Tja, undrar hur mycket olja det ska vara i kedjehuset ungefär? Har en ZR 580 och när man kollar så är det upp till sista sträcket. Hur mycket behövs det och vilken olja ska man ha? Och hur stor är skillnaden mellan MIN till MAX? Tacksam för svar! Last edited: 9 feb 2013
Tja, undrar hur mycket olja det ska vara i kedjehuset ungefär? Har en ZR 580 och när man kollar så är det upp till sista sträcket. Hur mycket behövs det och vilken olja ska man ha? Och hur stor är skillnaden mellan MIN till MAX? Tacksam för svar!
Grahn Välkänd medlem 1 jan 2000 456 1 18 45 Norrlänska skogen 9 feb 2013 #2 I vevhuset ska de inte vara någon olja, gissar att du menar kedjehuset. Där ryms ca 3dl, minns inte exakt
I vevhuset ska de inte vara någon olja, gissar att du menar kedjehuset. Där ryms ca 3dl, minns inte exakt
L Legohouse Medlem 2 feb 2013 16 0 1 9 feb 2013 #3 Grahn skrev: I vevhuset ska de inte vara någon olja, gissar att du menar kedjehuset. Där ryms ca 3dl, minns inte exakt Click to expand... Ja det var de jag menade, vilken olja ska det vara?
Grahn skrev: I vevhuset ska de inte vara någon olja, gissar att du menar kedjehuset. Där ryms ca 3dl, minns inte exakt Click to expand... Ja det var de jag menade, vilken olja ska det vara?
M Mk1 Välkänd medlem 8 nov 2009 304 0 16 Luleå 9 feb 2013 #4 Häll i vilken växellådsolja du vill. Det spelar ingen roll. Det är ingen raketforskning som ryms inne i kedjehuset...
Häll i vilken växellådsolja du vill. Det spelar ingen roll. Det är ingen raketforskning som ryms inne i kedjehuset...