Ska koppla i min pc5a nu någon dag. själva installationen verkar inte så svår! men sen när man ska synka den med gasen, 0% gas 100% gas också vidare! kan någon förklara noggrant hur man ska gå tillväga? skulle vara schysst!
Hur har det gått? Vilken mapp har du utgått ifrån?Som sagt bara vad jag hört. har inte ens öppnat min PC5:a, men ska väll bli ordning på det under veckan.
Jag har givetvis läst manualen och provat men får det inte att fungera, annars hade jag väl inte vänt mig hit? Som sagt.. Har testat båda(12v+igång), kopplat på både 12v och haft skotern igång men jag får ingen throttle % och inget värde? VAD har jag missat..? Är jag för snabb? Måste man hålla WOT länge?Varför läser ni inte instruktionen om ni inte vet hur man synkar tps:n. Skotern måste vara igång o datorn kopplad till PCV om man skall synka. Är dock lite jobbigt att hålla fullt för att kolla värderna när man har skotern uppallad. Först kollar man av tomgången sedan fullgasvärderna.
Alternativet är att koppla in 12v batteri istället för att ha skotern igång.
vad har du för skoter? map i ecun?Verkar inte gå att ladda ner någon map? Ingen som har en map? Skulle vara roligt att leka lite med pcv programvaran