Nu säger jag inte att variatorskruvningen har något med felet att göra men berättar de endå. Efter att jag spännt sekundärens fjäder så for jag ut o körde ett tag i djupsnön. men efter ett tag så var den hur svag som helst när jag skulle dra på gasen från låga varv.:sad2: komme inte upp i varv förren jag var uppe på leden. den var alltså normalstark när den redan var uppe i någorlunda varvtal.
Nästa gång jag körde så började den uppföra sig likadant efter en stunds körning, kändes alltså som om det blev värre när den var varm!?
Råkade sedan köra fast i en burkning o slog ikull skotern:madgrin: vält tillbaks den o skulle starta. o då var den så svag att den knappt komm iväg överhuvudtaget(böade liksom bara). efter en stund fick jag iväg den när jag gasade jätteförsiktigt o när jag drog på lite så började den böa igen. körde hem i typ 40 efter leden men kunde aldrig tvärgasa utan att den böade. (fick också en avgassmäll halvvägs hem) vad kan felet vara?
Nästa gång jag körde så började den uppföra sig likadant efter en stunds körning, kändes alltså som om det blev värre när den var varm!?
Råkade sedan köra fast i en burkning o slog ikull skotern:madgrin: vält tillbaks den o skulle starta. o då var den så svag att den knappt komm iväg överhuvudtaget(böade liksom bara). efter en stund fick jag iväg den när jag gasade jätteförsiktigt o när jag drog på lite så började den böa igen. körde hem i typ 40 efter leden men kunde aldrig tvärgasa utan att den böade. (fick också en avgassmäll halvvägs hem) vad kan felet vara?
Last edited: