Pro-x dyna på a-c firecat ??

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Jag undrar var man kan köpa en begagnad pro-x dyna eller en liknande ? Tänkte modda om å sätta den på min firecat från -04 ! Det skulle eventuellt optimera körställningen och så skulle det ju bli snyggare.. Seriösa svar tack! O.B.S bor i FINLAND. men alla tips å länkar ni ger så är jag tacksamm över :)

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
2-stroke. Är det ski-doo rev sadel du har satt på din svarta lynx? Jävligt snyggt ee de iallafall !

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Rump värmare...

Skotern är inte min !

Nej, Dynan är en Polaris Pro-XR ( 2004 ) som är omklädd till helt svart samt att man bytt ut innanmätet då dynans original stoppning är av mycket sladdrig & dålig kvalité.

På bilden är den bara provmonterad, alltså inte fast satt i tunneln.

- - - - - -

Du vet kanske redan att det skiljer en hel del på höjden och utformningen på original dynorna på FireCat mellan de olika årsmodellerna !! :eek:

Vad har du för årsmodell ?

.

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Jasså så det var det. Ja man får ju styva upp dom om dom är för slattriga ! nej de visste ja faktiskt inte !! Min är en -04, men ja vill ha typ pro-xr sits ir liknande. För det blir snyggare då och så får ja ju ha baklyktan i sitsen också. Arctic caten tycker ja ser förjävlig ut nu ! + sitsen är mjuk å ful och baklampan är inte speciallt snygg heller. = sitter för soffigt.