M mahler Medlem 7 sept 2005 8 0 1 Näsåker 14 feb 2006 #1 undrar vart man skulle kunna få en ganska grovt repad cylinder till en polaris 800 -04 lagad???? (Om det går).....
undrar vart man skulle kunna få en ganska grovt repad cylinder till en polaris 800 -04 lagad???? (Om det går).....
Silly Bear Moderator 27 maj 2005 3.465 23 38 44 Umeå/Boden 14 feb 2006 #2 bengans motor skickade brorsan sin cylinder till dock vet jag inte om dom bara repar artic eller om dom även tar andra skotrar
bengans motor skickade brorsan sin cylinder till dock vet jag inte om dom bara repar artic eller om dom även tar andra skotrar
Sundin82 Välkänd medlem 1 okt 2004 250 0 16 Östersund 14 feb 2006 #3 Simo i Östersund fixar det mesta som har med motorer att göra borra chimsa allt! kan dom inte så skickar dom grejorna utomlands. Jag nikasilbehandlade min Trial cylinder dära men den fick dom skicka till italien för det inte fanns någon inbytes.
Simo i Östersund fixar det mesta som har med motorer att göra borra chimsa allt! kan dom inte så skickar dom grejorna utomlands. Jag nikasilbehandlade min Trial cylinder dära men den fick dom skicka till italien för det inte fanns någon inbytes.