Rev 600

J_J600

Aktiv medlem
4 feb 2007
52
0
1
Tja! Bästa sättet att ställa inn bogin så man får bättre rees..Vill dock inte mista styrförmågan nämnvärt!Årsm.04
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
mitt råd är att dreva ner 2 kugg och sätta på ett vkitt om du har en fräsch matta lär den resa fint=) tycker det där med att ta bort klackar och släppa på balataremmen osv inte är så ***** skönt när man väl ska åka led/bana.
 
Last edited:

J.Nilsson

Välkänd medlem
9 mar 2007
144
0
6
boden
precis detta gjorde vi på våran REV800 samt monterade hårdare fjädrar i boogien, och fan så den reser.

slår lätt över med den om jag vill på plan mark! (inte testat iofs men det är garanterat).

nästan så det vart för enkelt för den att resa.. ;) men ack så skoj när man är ute och busar lite.

dock väger jag dryga 100kg så man har juh lite att vikta med ochså.
 

J_J600

Aktiv medlem
4 feb 2007
52
0
1
Vad händer om man släpper ett steg på balataremmen...blir det nogon skillnad?
 

J_J600

Aktiv medlem
4 feb 2007
52
0
1
Tog bort Klackarna i bogin idaa(längst bak),blev betydligt bättre...Har inte hunnit köra så mycket änn,men har detta någon ivärkan på gropig led,eller är det skadligt åt dämparna på något sätt?
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Tog bort Klackarna i bogin idaa(längst bak),blev betydligt bättre...Har inte hunnit köra så mycket änn,men har detta någon ivärkan på gropig led,eller är det skadligt åt dämparna på något sätt?
Nä det kan jag väl knappast tro att det har.

90% av alla ungdommar har nog klackarna borttagna, fullt körduglig ändå.