Skoter/sno massa!

Messelt

Medlem
19 dec 2007
10
0
1
Revelstoke
E det nan som vet om vad for massor det e i sverige under host o vinter som drar skoter akare? Tacksam for alla svar, sitter sjalv i Revelstoke BC o invantar en ny vinter o nya gaster men skulle villja komma at lite mer nordiskt folk som e intresserad av att komma over o aka skoter i Canada sa det e darfor jag lettar efter massor eller om nan har annat forslag hur jag kan komma at den svenska marknaden sa tas dom imot tacksamt.

Daniel Messelt

andymannen

Välkänd medlem
19 mar 2007
1.254
0
16
östersund
ja dig va de ju synd om som måste bo i de absoluta skoter paradiset=)
man kanske skulle komma över och åka om du har extra sovrum och skoter till övers=)

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Hey Messelt

I Sverige är det snöskoterns dag som gäller tyvärr inget annat stort vad jag vet.
I vårt grannland Finland har dom en stor mässa för vinter aktiviteter.
Någon här på forumet vet säkert vart den hålls denna säsong och vilka datum som gäller.

Skall du marknadsföra i Sverige så tror jag tidningarna Snowmobile, Skoter och Snowrider är bästa mediet för dig/er.

Invite the magazines over and let them spread the word for you here in Sweden and Scandinavia.

Pls post your web here.
Det är bra att du lär dig Svenska så fler törs åka över till er :beer:

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
så vi inte berömmer Daniel för hans skicklighet i svenska språket allt för mkt så kanske vi ska säga att han faktiskt är Svensk ;-)

men som Vidamic säger, ta kontakt med skotertidningarna och antingen knåpa ihop en artikel själv som de kanske tar med i tidningen eller bjud över dem och försök vinna PR den vägen..

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
E det nan som vet om vad for massor det e i sverige under host o vinter som drar skoter akare? Tacksam for alla svar, sitter sjalv i Revelstoke BC o invantar en ny vinter o nya gaster men skulle villja komma at lite mer nordiskt folk som e intresserad av att komma over o aka skoter i Canada sa det e darfor jag lettar efter massor eller om nan har annat forslag hur jag kan komma at den svenska marknaden sa tas dom imot tacksamt.

Daniel Messelt

har själv funderingarna å komma över till canada å köra lite..dock är de mest pengarna som styr detta då de inte är billigt å fara öveR:) sen ska man ju lyckas ha en skoter^^