Då borde det vara samma i Gästrikland med, men vilken miss egentligen. Inte så ofta det är skoterföre så här pass tidigt.Japp, här i hälsingland också
Hehe du kan komma till Luva här i bollnäs eller Lulles i EdsbynHehe, ja kanske är så.
Men det hade ju vart trevligare om man hade kunnat åkt skoter dit å kikat.
Vet nån om Ockelbo Gummiservice säljer Polaris fortfarande? Tyckte jag hörde nå rykten om att han skulle sluta. Undra vilken närmaste återförsäljare är om man bor i Gästrikland då.
Hehe, ja kanske är så.
Men det hade ju vart trevligare om man hade kunnat åkt skoter dit å kikat.
Vet nån om Ockelbo Gummiservice säljer Polaris fortfarande? Tyckte jag hörde nå rykten om att han skulle sluta. Undra vilken närmaste återförsäljare är om man bor i Gästrikland då.
Nice då ska jag dit på skoterndagMaskincenter i Söderhamn är Polaris återförsäljare!
mvh Robban
Lyckos dig Jag jobbar hela dan jaNice då ska jag dit på skoterndag
Ja typ så är detJadu bra fråga har aldrig vart på nån.. men som de låter ska dom väll visa dom nya maskinerna och ha öppet hus på återförsäljarna..
im right? eller helt fel?
Förtillfället finns dom ifall kvar.. men jag har inte hört att dom ska lägga ner. Men däremot har jag hört de ryktas om att dom söker återförsäljare till polaris i gävle.. Men annars blir de nånstans upp mot bollnäs/söderhamn
EDIT: eller om du bor i sandviken kanske det är lättare att ta sig nånstans mot falun. men jag vet ej om dom har nån återförsäljare där.
Du får kika in på http://www.polarisindustries.com/sv-se/Vehicles/FindADealer/FindIntlDealer.htm ..
Hörde av chefen min idag på jobbet som bor i Ockelbo att dom hade slutat sålt skotrar men reservdelar och oljor och service verkade som dom skulle forsätta med, sen hade han även hört att det var någon MC-firma i Valbo som skulle bli återförsäljare. Det låter ju smidigare än Ockelbo, även fastän man har delar av familjen som bor där så man är ju där emellan åt.
Men får se vad man gör till helgen, kanske blir en sväng till Bollnäs eller Söderhamn å spanar in skotrar