Tjaaa...det är ju inte raketvetenskap det rör sig om så det är klart att du får dit ett par skidor. Även om fästena inte skulle vara helt anpassade är det ju inga större problem att snida till en lösning själv om man inte har tummen helt mitt i handenTjenna
Slp skidorna passar dom på på ski doo summit års.mod -96 och -97???
Nä...bättre även på led. Möjligen aningen mer trögstyrd om du kör sakta men inte så det stör enligt mig. SLP med deras standard styrstål är inte lika trögstyrda som om du sätter enduro- eller racingstål på ett par vanliga skidor. Å då styr ändå SLP:erna i stort sett lika bra på hårt och milsvitt bättre i löst. På sedvanliga lösa/moddiga svenska leder är SLP helt suveräna jämfört med det mesta i standardväg
mvh / Matti
Hur menar du nu? Att man ska montera skidan i dom främsta hålen så att skidan kommer så långt bak som möjligt eller i dom bakersta så att skidan kommer så långt fram som möjligt?Tja ! jag med satte på reven sånna det är kanon skider på tal om trögstyrd du ska montera skidan så den går så långt fram som möjligt !
Då blir den inte tungstyrd !!:hello:
MVH// ERIK
TvärtomHur menar du nu? Att man ska montera skidan i dom främsta hålen så att skidan kommer så långt bak som möjligt eller i dom bakersta så att skidan kommer så långt fram som möjligt?
Som jag förstått det ska man montera skidan i dom främsta hålen så att den kommer så långt bak så möjligt, då ska den vara mest lättstyrd.