SLP Torque arm / motorstöd.

^jocke

Välkänd medlem
28 okt 2005
329
1
16
39
Örnsköldsvik
Som ovan skriver så hade Asker några på hyllan. Skulle köpa en själv men han verka ha slutat upp med PM för jag får inget svar nu. Så ser du detta Asker så kan du ju ta en titt i lådan på det senaste jag skickade. :D
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.084
886
113
Stora Blåsjön
Som ovan skriver så hade Asker några på hyllan. Skulle köpa en själv men han verka ha slutat upp med PM för jag får inget svar nu. Så ser du detta Asker så kan du ju ta en titt i lådan på det senaste jag skickade. :D
Fixat :) Hade helt missat dit PM.
 

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
850-t5 har du rökt på eller är det jag som är blind? Sökt på slp å hittar inte någonting på tradera.

Har slagit till på ett stöd av asker men som han säger skadar de nog inte med slp's också.
 

850-t5

Välkänd medlem
24 nov 2009
516
1
18
Umeå
850-t5 har du rökt på eller är det jag som är blind? Sökt på slp å hittar inte någonting på tradera.

Har slagit till på ett stöd av asker men som han säger skadar de nog inte med slp's också.
är helt drogfri. du som är dålig på å finna :p
allt behövs inte vara SLP´s grejer. De kan även vara nått som VMC själv smider ihop. Bara man har kontakter å hjälp så.

http://www.tradera.com/butik/VilhelminaMotorCenter
 

Sandling

Välkänd medlem
16 mar 2008
158
4
18
Vart sitter motorstödet från blingfactory?
Är det något liknande som iq har?
20-30 på bilden

 

Sandling

Välkänd medlem
16 mar 2008
158
4
18
Sitter på samma sätt som slp s variant i fästet för startmotorn ,finns ju bild på blingfaktorys sida
Ja där fanns det ju bilder.
Jag satt tydligen på någon mobilversion av hemsidan där det bara fanns en bild.

Liknande fäste har ju suttit på iq:n flera år så något problem med hållbarheten borde det inte vara.