Någon som vet om det finns någon snö i något fjäll? Tror det ska finnas i några fjäll, tror det är oviksfjället jag ser som är vit när jag far in mot stan (östersund)
Längtar mycket nu
Längtar mycket nu
fy fan de skulle man vilja ha härSåg bilder från norr om yellowstone på TY4STROKE.COM idag. Där hade dom fått 5 fot med snö på 48 timmar. 5 fot = 150cm!!! http://www.ty4stroke.com/viewtopic.php?t=61909
Inte speciellt kul om det ser ut så i januari. Här brukar vi få första snön någon gång i november/december. Oftast november. Så det är väl ett tag kvar. :boring:sådär ser det ut vid januari här
Inte speciellt kul om det ser ut så i januari. Här brukar vi få första snön någon gång i november/december. Oftast november. Så det är väl ett tag kvar. :boring:
Haha. Låter bra det. Kanske ska göra det jag också (om ca 3 år), men det gäller ju att hitta jobb där också..ne jag vet e riktigt less på det här skitstället nu blir att flytta uppåt när jag gått ut skolan.
jobb finns alltid, men jag vill inte flytta för långt ifrån familj och vänner :bawling:Haha. Låter bra det. Kanske ska göra det jag också (om ca 3 år), men det gäller ju att hitta jobb där också..
Nä det är ju det också. Men typ fjälltrakterna, för mig är det ju bara väster då. :rock:jobb finns alltid, men jag vill inte flytta för långt ifrån familj och vänner :bawling:
Ungefär som här då. :beer:Vi får väl snö i slutet av oktober/början på november.. mest troligt i slutet av oktober..