S Svanee Välkänd medlem 5 sept 2006 106 0 6 Umeå 19 feb 2007 #1 Hej! Tänkte investera i en Snopro 440 -04 och tänkte höra vad det finns för för- och nackdelar med dom? Så man är beredd om man skulle köpa Tacksam för svar
Hej! Tänkte investera i en Snopro 440 -04 och tänkte höra vad det finns för för- och nackdelar med dom? Så man är beredd om man skulle köpa Tacksam för svar
Luvisen Välkänd medlem 5 sept 2005 334 0 16 Överkalix 19 feb 2007 #2 Lite klen kylning, plus att det inte är rekomenderat att köra dom efter led eller enduro lopp och tanken är liten. Dock är dom enligt mig bland det snyggaste som finns
Lite klen kylning, plus att det inte är rekomenderat att köra dom efter led eller enduro lopp och tanken är liten. Dock är dom enligt mig bland det snyggaste som finns
S Svanee Välkänd medlem 5 sept 2006 106 0 6 Umeå 19 feb 2007 #3 Luvisen skrev: Lite klen kylning, plus att det inte är rekomenderat att köra dom efter led eller enduro lopp och tanken är liten. Dock är dom enligt mig bland det snyggaste som finns Click to expand... Oki, inte efter led alltså? men det beror väl helt på hur man kör, om man kör som på en crossbana och gasar fullt sen bromsar o varvar lite med gasen, inte så man trycker gasen fullt o kör då äre förståeligt att den pajar
Luvisen skrev: Lite klen kylning, plus att det inte är rekomenderat att köra dom efter led eller enduro lopp och tanken är liten. Dock är dom enligt mig bland det snyggaste som finns Click to expand... Oki, inte efter led alltså? men det beror väl helt på hur man kör, om man kör som på en crossbana och gasar fullt sen bromsar o varvar lite med gasen, inte så man trycker gasen fullt o kör då äre förståeligt att den pajar