Tror också att bloggar och sjöfåglar bara drar fokus från detta fantastiska forum. Kanske lite synd...Vad är det för dinosuarier på detta forum? Vevar ni igång era skivspelare också? :laugh: Twitter har ju funnits länge.
Jag tycker att det vore kul med en blogg. Grejen med bloggandet är ju dock att man måste uppdatera den ganska regelbundet, och det är väl där de flesta bloggar faller. Uppdaterar man inte så tappar man intresset att läsa.
De flesta bloggar lever ju på sin kommentarsfunktion. Men eftersom den möjligheten är tanken bakom hela detta forum så kanske en eventuell blogg kan ha lite mer av reportagekänsla hellre än att leva av diskussionen.
Ha det!
Det är sant, men vet inte hur jag ska veta vad ni tycker och tänker annars... Får roa mig med frågestund v 3 kanskeHär skall nog inte lämna alla tips, kanske finns andra tidningar som läser detta :aetsch:
Vi skall ju vara först med det bästa och allt det nya:beer:
Du får ha en "Lips/Tips hörna" vid barenDet är sant, men vet inte hur jag ska veta vad ni tycker och tänker annars... Får roa mig med frågestund v 3 kanske
Så sant som det är sagt.
Håller med 100 %Tror också att bloggar och sjöfåglar bara drar fokus från detta fantastiska forum.
Kanske lite synd...
Hahaha :laugh:Sålänge "vi" inte försöker bli som Blondinbertil eller va han/hon heter så är jag nöjd
Det stämmer nog, vi är för nyfikna av ossTack för era åsikter, känns inte som om de borde bli någon succé om man lyssnar på er. Kanske mer vi tjejer som gillar att följa bloggar... :hmmmm:
/Lips