E
Ej medlem/Inloggad
Hej alla glada cross entusiaster. Tyvärr har jag läst körordningen först idag för tävlingen i Sollefteå och ville komma med ett inlägg. Naturligtvis skall Proklasserna vara grädden på moset i dessa tävlingar men jag ser det lite som en skymf emot våra ungdomar och damer samt alla andra förare som gör sitt bästa att tävla och skaffa sponsorer. Varför skall de komma i skymundan? Kan man inte lägga finalerna så att även de kan få visa upp sig mot publik och sponsorer. Alla som är med och tävlar lägger ner massor av tid och pengar men vad är vitsen med att åka land och rike runt för att sedan bara gömmas undan. Då kan man lika gärna ta bort de klasserna, men gör man det vem skall då växa upp och bli en Proförare? Borde inte alla ha en chans att synas?
Om jag förstod rätt med depån så skall inte publiken få gå in där, kan det stämma? Skall det kosta pengar? Vem skall betala det?
Vitsen med öppen depå är bla att kunna visa upp sina sponsorer, om den är stängd kan inte ens Proförarna profilera sig.
Per Peterson
Glansgårdens Bil & Motor AB
Borlänge
Om jag förstod rätt med depån så skall inte publiken få gå in där, kan det stämma? Skall det kosta pengar? Vem skall betala det?
Vitsen med öppen depå är bla att kunna visa upp sina sponsorer, om den är stängd kan inte ens Proförarna profilera sig.
Per Peterson
Glansgårdens Bil & Motor AB
Borlänge