Tjena, det är så att jag har en super fin WildCat 700 EFI 93:a som har gått 700 mil, i slutet på den här sesongen så hände de en sak, När motorn är genom kall, tex att den har stått under natten så när man väl ska till å starta den så finns det inte en tillskymmelse till liv i den! men efter ca 10 drag så börjar den slå å efter ca 7 drag till så kommer den igång, och när den väl går och har blivit varm så tycker ja det kommer väldigt mycke sotrök å sot i avgaserna. Förut har den Alltid startat på 2-3 draget utan några som hälst problem!
Några tips på vad som kan ha hänt me den ? jag har kollat hur mkt olja den drog å det var perfekt inte en milliliter för mycket eller förlite, så det måste va något annat efter som att den inte heller vill komma till liv efter en natts vilande.
Alla Spekulationer å tipps välkommnar jag varmt ! // Jonas
Några tips på vad som kan ha hänt me den ? jag har kollat hur mkt olja den drog å det var perfekt inte en milliliter för mycket eller förlite, så det måste va något annat efter som att den inte heller vill komma till liv efter en natts vilande.
Alla Spekulationer å tipps välkommnar jag varmt ! // Jonas