S Samuel Medlem 1 jan 2000 20 0 1 Norr/Västerbotten 25 nov 2002 #1 Jag undrar om någon vet var man får tag på styrhöjare till en Enduro -98. Det går inte med en vanlig eftersom infästningen sitter framåtlutad.
Jag undrar om någon vet var man får tag på styrhöjare till en Enduro -98. Det går inte med en vanlig eftersom infästningen sitter framåtlutad.
T The Duke Välkänd medlem 1 jan 2000 106 0 16 25 nov 2002 #3 Leta på sidor längre bak i detta forum. Detta ämne har varit uppe tidigare med bilder och allt.
R renhuvett 25 nov 2002 #4 Gör för fan egna era ##### puckon.. en ##### plåt med åtta ##### hål är väll inte så ##### svårt och göra för i helvette. Nog kan jag göra en åt er men det kostar. 200:- exkl. frakt
Gör för fan egna era ##### puckon.. en ##### plåt med åtta ##### hål är väll inte så ##### svårt och göra för i helvette. Nog kan jag göra en åt er men det kostar. 200:- exkl. frakt
T to be 25 nov 2002 #5 Min firma säljer såna. Skicka ett mail med namn och adress till email@tobe.nu Kolla hemsidan www.tobe.nu Mvh Tomas Berntsson
Min firma säljer såna. Skicka ett mail med namn och adress till email@tobe.nu Kolla hemsidan www.tobe.nu Mvh Tomas Berntsson