Hej, jag undrar om jag måste förlänga bromsslangen o gaswire mm om jag ska köpa en summit höjare (17cm) Har en Ski doo mxz 600 H.O. -07 Tacksam för snabba svar!
jo den passar. bara att dra en "genväg" emd bromsslangen, bakom starthandtaget, strippa lös nån strippa under till kablaget sen äre de lugnt
Jag har monterat en summit 180mm justerbar styrhöjare på min skoter utan problem.Hej, jag undrar om jag måste förlänga bromsslangen o gaswire mm om jag ska köpa en summit höjare (17cm) Har en Ski doo mxz 600 H.O. -07 Tacksam för snabba svar!
Jag tror jag vet hur du menar. Du behöver en sån här eller så får du göra en snålvariant och sätta ett rör nere som du fäster höjaren i.längst ner till höger är det en fast styrplatta.... så jag tror att höjarn inte passar... förstår ni vad jag menar? om ni kollar på höjarn oxå.
Japp, men jag visste inte att man kunde köpa dom lösa. Tackar!Jag tror jag vet hur du menar. Du behöver en sån här eller så får du göra en snålvariant och sätta ett rör nere som du fäster höjaren i.