Tänkte byta upp mej??

RacerPhazern

Välkänd medlem
3 feb 2007
100
0
6
Hej det är ju så nu att all snö är borta nu iaf där jag bor:D
Så har funderat fram och tillbaks och bestämt mej för att byta upp mej inför nästa säsong men tänkte köpa en redan nu och ha som ett litet sommar projekt.. Också är det så har att jag flyttar upp till åre i sommar och för dom som inte vet vart åre är så ligger det i fjällen:D Så jag skulle behöva en riktigt bra lösssnö/djupsnö maskin i prisklassen 15-21 tusen kr, Och det ska helst vara minst 600cc men det går själv klart bra om det finns nån vetig med 500 motor också.
Så kom med förslag i massor (skicka vad du tror kan vara bra för lössnö åkning):)

Tack på förhand!

Mvh/Jesper
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Kan bli svårt att hitta en Mountain modell för 15-21k. Men du kan ju söka efter en kort t.ex. som Norden AN sa en mxz 583 med större matta.
 

RacerPhazern

Välkänd medlem
3 feb 2007
100
0
6
Har kollat på dom nu och den billigaste gick på 24 tusen.. så om det är nån som har nåt annat bra förslag som är lite billigare så är det bara att skriva:D
Behöver själv klart inte va en mountain men den ska gå bra i djupsnö;)

Tack på förhand!

Mvh/Jesper
 

an_oger

Välkänd medlem
17 jan 2007
188
0
6
Att hitta något under 20 000 före påsk är nog lögn i helvete utan det är nog bara i hänga runt på blocket efter påsken eller hålla kol under sommaren och försöka göra ett klipp då.

Så snegla in på prisklassen 23 till 27 tusen så ser du om någon desperado släper ut en under somaren för runda 20 papp.

Annars så skulle jag kuna tänka mig en XTC 700/600 med en bätre matta än orginal mattan. kan dock bli knivig o få under 25k.