Thundercat MC (Touring)

kdjfg

Medlem
8 feb 2009
44
0
1
Västerås
Jag håller på att leta ihjäl mig efter en Thundercat Touring, har genomsökt hela internet. Missade precis en tokfin -97:a med 330 mil på mätaren... :afraid: som låg ute på blocket.
Efter tidigare inlägg här så blev jag rekommenderad Thundercat före Mach z av de flesta svar jag fick. Är tacksam för alla svar och råd ang. valet. Men som sagt att hitta en fin Thundercat verkar ju vara en omöjlighet...

Någon som vet om någon som är till salu? :hello:

/John
0706-21 06 23
 

kdjfg

Medlem
8 feb 2009
44
0
1
Västerås
Jag håller på att leta ihjäl mig efter en Thundercat Touring, har genomsökt hela internet. Missade precis en tokfin -97:a med 330 mil på mätaren... :afraid: som låg ute på blocket.
Efter tidigare inlägg här så blev jag rekommenderad Thundercat före Mach z av de flesta svar jag fick. Är tacksam för alla svar och råd ang. valet. Men som sagt att hitta en fin Thundercat verkar ju vara en omöjlighet...

Någon som vet om någon som är till salu? :hello:


/John
0706-21 06 23
Någon som vet hur en MC (345 cm) är i jämförelse med en kort (307 cm) efter led. Är MC mycket jobbigare?
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Nej, en MC är inte jobbigare. Enligt min erfarenhet av detta chassi så märker man knappt av den längre mattan. Jag skulle tro att det är lättare att hitta en fin om du kollar på de nyare chassit som kom -99 :)