till vilken polaris har dessa setat på

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
1622642_786775801337474_338309730_n.jpg


hejsan jag fick mina beställda boggie skenor idag av en här på forumet men han var osäker på vilken typ av polaris som dom har seta på kring år
00-05 typ kan ju vara bra att veta så man får lite kort om hur boggien verkligen ser ut
 

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Tack nu har jag kollat lite bilder och vill säga att jag är rätt förvånad. över att det inte fanns nån sax bak. vilket jag hoppats på. Sedan att den främre svingen går utanför skenorna. Vilket gör det svårare att veta exakt hur lång en ska vara.
 
A

AssaultRMK

Vad är det du ska göra med dem egentligen?

Låter otroligt konstigt att beställa boggiskenor om man varken vet vad det är för skenor, vars de passar och till hur lång boggi de är konstruerade för.
 

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Vad är det du ska göra med dem egentligen?

Låter otroligt konstigt att beställa boggiskenor om man varken vet vad det är för skenor, vars de passar och till hur lång boggi de är konstruerade för.
Ja det kanske lät lite konstigt men jag köpte dom av en här på forumet. Anledningen var att jag ska i montera in den i gamm lynxen som har flipp flopp boggie som är Ganska obekväm. Tyvärr visste ägaren inte vilken typ av skenor den hörde till mer en polaris. Sen är jag ingen boggie expert som många andra är. Jag köper och bygger ihop dem som jag vill. Men den här tänkte jag försöka få så seriös som det bara går. Därför fråga jag efter hjälp.
 

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Sorry om jag tar upp denna tråd igen. Då jag letar efter mått på dämparlängd till m-10 boggie. material är redan köpt hade hoppats på nån sprängskiss med mått. Men kunde inte hitta nått inte ens här. önskar stor hjälp