Tjena Ny här på forumet, liten presentation o ett par frågor

Amiga

Medlem
16 feb 2015
6
0
1
Dalarna
tänkte bara slänga iväg ett litet meddelande snabbt o presentera mig.

Är tjej/kvinna/tant på 39 år som älskar allt från snöskoteråkning ( på min yamaha RX-1 mountain) till motocykelåkning, styrketräning,tatueringar och till lite kvinnligare grejer som bakning, matlagning och mina tre hästar :amuse:

Älskar förvisso även maken o barnen men de kan väl knappast ingå i kategorin intressen?! :eyebrows:

sen ett par frågor:

1. om jag vill pimpa skotern, dock ej turbotrimning det har jag inte råd med utan mer snygga detaljer, vad o vart ska man köpa sånt?! skotern är svart/grå i färgen.

2. vart hittar jag skoterbrallor för herrar i storlek XL i vettig prisklass i färgen svart eller svart med grå detaljer, alltså inga priser i 2tkr o däröver utan mer i 5oo-1tkr klassen??

jaja hoppas detta inlägg är godkänt annars får väl admin ta bort det o ge mig ett litet pekfingervarning :wondering:

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Kolla fxrshoppen.se där har dom en outlet där du säkert hittar några brallor. Styling till skotern får nån annan svara på billet x vet jag har några grejer till yamaha.

Amiga

Medlem
16 feb 2015
6
0
1
Dalarna
tack för svar båda två :)

ska kolla fxr-shoppen o itab :)

när jag menar pimpa menar jag nog blingiga boggiehjul, snyggare tanklock, snygga handskydd o såna grejer, inte dekaler.

tack igen för svar