Hej!
Har ni hört något från BRP i Sverige om fixningarna av ex. variatorn, motorfästen osv.
BRP själv skriver ju på Dootalk.com att de kommer att göra något för dem som köpt en G4 850 Summit. Säljarna i Sverige är ju inte direkt på banan att det är något fel på själva variatorn det jag har pratat med dem i alla fall.
Sidan ifall inte alla har läst om brpcares post:
http://www.dootalk.com/forums/topic/1421858-statement-on-2017-gen-4-sleds
Eller är vi fortfarande helt övertygade att: Summit X är en extrem maskin som går extremt. Så pass extremt att vi kan ha ett hög höjdskitt i variatorn och köra på "sealevel" för den svenska mellanmjölksluften är så förlåtande....
Har ni hört något från BRP i Sverige om fixningarna av ex. variatorn, motorfästen osv.
BRP själv skriver ju på Dootalk.com att de kommer att göra något för dem som köpt en G4 850 Summit. Säljarna i Sverige är ju inte direkt på banan att det är något fel på själva variatorn det jag har pratat med dem i alla fall.
Sidan ifall inte alla har läst om brpcares post:
http://www.dootalk.com/forums/topic/1421858-statement-on-2017-gen-4-sleds
Eller är vi fortfarande helt övertygade att: Summit X är en extrem maskin som går extremt. Så pass extremt att vi kan ha ett hög höjdskitt i variatorn och köra på "sealevel" för den svenska mellanmjölksluften är så förlåtande....