Uppvisning i Östersund på Lördag!

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Kom till Östersund på lördag vett ja! Fsx med Ankan och Bodin, Österängen vid Stora Kyrkan kl 19.00 och 22.30.

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Blir där både 19.00 o 22.30 jag, må få ha någe skoterkul den här veckan då det bara *****ts för mig själv.
Hoppas jag fick till variatorn som den skulle idag, testar imorrn.
Hoppas allt går bra på skolan imorrn.
Hoppas allt går bra på jobbet på fredag
Hoppas att det blir en grym lördag :D

I'll be there! Förmodligen i brun/rostfärgad Burton-jacka, Svarta Burton-byxor och pandband av nå slag :)

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Kom dit tidigare din fuling!
Aah, kan hända de med ;) Vet dock inte om jag ska supa eller chilla.. har ju en kvarting liggandes. :beer:

Jag har blå/vita DC-jeans, svart jacka och fox-mössa, säg hej om ni får syn på mig.:ciao:

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Kan säga att jag vart rätt nöjd :)
Lite synd att Ankans skoter gick sönder och att det var så satans mycket skidåkning bara :(

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Mjo jag är inte helt nöjd ändå. Åkte dit för skoterhoppningen och det enda som hände var istortsett meshopp med skidor.
Kommentatorn fick det att framstå som tidernas händelse när de drog 240 hopp eller vad det var (vinklad landning).
Men Bodins backflip va skön som fan men vad blev det totalt, fyra hopp kanske? All respekt åt hans insats men man hade som räknat med några fler hopp... Men det var alltså pga haveri för Ankan?

Simon0

Välkänd medlem
14 okt 2007
154
0
6
Östersund
Fattar inte varför dom inte körde hela showen på en gång... hur normalt är det har ha ett uppehåll på 3 timmar? =/

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Mjo jag är inte helt nöjd ändå. Åkte dit för skoterhoppningen och det enda som hände var istortsett meshopp med skidor.
Kommentatorn fick det att framstå som tidernas händelse när de drog 240 hopp eller vad det var (vinklad landning).
Men Bodins backflip va skön som fan men vad blev det totalt, fyra hopp kanske? All respekt åt hans insats men man hade som räknat med några fler hopp... Men det var alltså pga haveri för Ankan?
Bodin sa vid signeringen där efter 22.30-showen att han hade skjutit högra dämparn genom huven.

Här är mitt lilla videobidrag också :)
http://www.youtube.com/watch?v=cdKz5C_085Y

Last edited:

andymannen

Välkänd medlem
19 mar 2007
1.254
0
16
östersund
de va riktigt nice att få se bodin flippa synd på ankans ride bara.

hoppas att de blir lite mer fsx i stan nu framöver.