värderingstråden

  • Trådskapare Deleted member 6797
  • Startdatum

Aggrovator

Välkänd medlem
12 sept 2009
216
0
16
Östersund
Nästa säsong ska jag skaffa mig något nyare och vill därför ha några seriösa förslag på vad man kan betalt för min släde..?. Köptes tidigare i höstas för 15000, då fick jag med en beg. matta på köpet också.

-

Polaris Ultra SP 1996 bilder:
http://www.snowmobile.se/forum/album.php?albumid=331

Har gått ca 500 mil, startar lätt, ren och fint i motorutrymmet. 28mm matta gått ca 30 mil, renoverade FOX-dämpare runtom också ca 30 mil, v-kitt, en trailingarm svetsad. Nya plastbelag och coromantstål...

Ej trimpipor, ingen styrhöjare eller andra moddar förutom v-kittet då kanske.
Kan inte komma på något mera just nu men som sagt, nästa säsong ska skotern väck så jag förmodar att den då sjunkit en aning i värde.

Är 13 000 lagom slant?
 

seanbanan

Välkänd medlem
8 nov 2008
538
0
16
Haparanda
whaalwik, du har ute den för 32 nu va? :D

Nästa säsong ska jag skaffa mig något nyare och vill därför ha några seriösa förslag på vad man kan betalt för min släde..?. Köptes tidigare i höstas för 15000, då fick jag med en beg. matta på köpet också.

-

Polaris Ultra SP 1996 bilder:
http://www.snowmobile.se/forum/album.php?albumid=331

Har gått ca 500 mil, startar lätt, ren och fint i motorutrymmet. 28mm matta gått ca 30 mil, renoverade FOX-dämpare runtom också ca 30 mil, v-kitt, en trailingarm svetsad. Nya plastbelag och coromantstål...

Ej trimpipor, ingen styrhöjare eller andra moddar förutom v-kittet då kanske.
Kan inte komma på något mera just nu men som sagt, nästa säsong ska skotern väck så jag förmodar att den då sjunkit en aning i värde.

Är 13 000 lagom slant?

jodå, tycker 13 låter lagomt.. kanske till och med mer vid rätt köpare. :)
 

Rotaxx

Välkänd medlem
2 apr 2008
466
2
18
Vad tror ni man får för en riktigt fräsch mxz 700-01 38mm matta 550 mil?
 

sebbehallin

Välkänd medlem
14 jul 2010
1.142
0
16
Härnösand!
Vad tror ni om en ski doo formula mx-91? portade cylindrar,planad topp höjd o förstärkt boggie.. får man mer för den om man säljer den i delar???