Gäller det tripplar också? Mekade nämligen med min trippel och glömde vilken hatt som skulle sitta var, men det funkade på första försöket och även när jag provade att sätta dom "fel".Bör inte hända nått efftersom dom flesta 2t tänder samtidgt på bägge stiften.
Hej.
Vad händer när man sätter tändhattarna fel?
//Robin
Du vet ju inte ens vilken maskin han pratar om!?Tändhattarna spelar ingen roll...
Haha. HumorIfall du tänkt detonera laddningarna i nån speciell sekvens så finns ju riskerna att explosionerna hamnar i fel ordning och önskad effekt uteblir.
Som jag fattade det så menar han om de typ ska va nå speciella på själva tändkabeln. Inte vilken tändkabel hit å dit.Du vet ju inte ens vilken maskin han pratar om!?
Om det var mig du skrev till så menade jag vilken kabel/hatt som ska vara på vilken cylinder. I mitt fall är det en Arctic-trippel och det verkar ju uppenbarligen som den tänder på alla samtidigt eftersom jag kunde sätta hattarna fel med flit och den gick ändå.Som jag fattade det så menar han om de typ ska va nå speciella på själva tändkabeln. Inte vilken tändkabel hit å dit.