Så jag kan inte skrämma mej själv på lederna med denna då??Om du tror att 500vs700 är rejäl skillnad så är svaret ett skarpt ja, släng i 700:a rovan istället och pipa så kommer du iaf upp i 130hk
jo du blir frånåkt i allafall på sjön men på leden beror det ju mycke på vem som sitter bakom styret men 700:an kör nog ifrån dig där ocksåSå jag kan inte skrämma mej själv på lederna med denna då??
Blir frånåkt som skit mot dom som har 700or??
är du bra på att köra så kör du bort 700or jag har en 500 och en kompis som haft en 700 och ända stället där han drog ifrån var efter isen överallt annars hängde jag på eller drog ifrån. din 500 är mycket smidigare jämfört mot hans och klippet är inte allt för dåligt jag har haft ruskigt roligt med min maskin. och jag fick då iallafall så att min flickvänn fick en fartrand i trollorna.
Din polare kanske inte ä nån lirare på att köra fort på skoter efter led isånnafallär du bra på att köra så kör du bort 700or jag har en 500 och en kompis som haft en 700 och ända stället där han drog ifrån var efter isen överallt annars hängde jag på eller drog ifrån. din 500 är mycket smidigare jämfört mot hans och klippet är inte allt för dåligt jag har haft ruskigt roligt med min maskin. och jag fick då iallafall så att min flickvänn fick en fartrand i trollorna.
På leden bör du inte bli efter om du kan köra. Det är ingen större skillnad upp till 90-100kmh. Men därefter är du helt rökt! Det du borde göra är att köpa en matta med lite högre kammar till den, 19mm gör ingen glad! Sen är ett par bättre skidor att föredra. Gör du det så kommer du att bli riktigt nöjd!
inte vet jag men två brukar då tävla i backe så inte är dom så dåliga. och min flickvänn kanske inte bryr sig om det går 100 efter isen men när det går lika fort efter led de är då de brukar skrika bakifrånDin polare kanske inte ä nån lirare på att köra fort på skoter efter led isånnafall