B bEndel Medlem 22 feb 2011 6 0 1 DELSBO 5 jan 2012 #1 tjena! har hört ryktas om att vissa årsmodeller har sämre vevaxel,jag undrar vilka årsmodeller det gäller ock vilken skilllnad det är .tacksam för svar.
tjena! har hört ryktas om att vissa årsmodeller har sämre vevaxel,jag undrar vilka årsmodeller det gäller ock vilken skilllnad det är .tacksam för svar.
markkus Välkänd medlem 5 feb 2005 184 0 6 5 jan 2012 #2 Vad jag hört så var det bara första året av SRX, alltså 1998. som hade problem med veven, detta ska dock ha åtgärdats på garantin. Redtop-motorn som sitter i din har mig veterligen inga problem, bland det hållbaraste som byggts i tvåtakts-väg. Mvh
Vad jag hört så var det bara första året av SRX, alltså 1998. som hade problem med veven, detta ska dock ha åtgärdats på garantin. Redtop-motorn som sitter i din har mig veterligen inga problem, bland det hållbaraste som byggts i tvåtakts-väg. Mvh
S sahlenko Medlem 17 feb 2011 10 0 1 Östersund 7 jan 2012 #4 Sett folk på totallyyamaha.com som kört 3000 mil med redtopparna utan å göra någe....det är den mest tåliga motor Yamaha har serieproducerat....
Sett folk på totallyyamaha.com som kört 3000 mil med redtopparna utan å göra någe....det är den mest tåliga motor Yamaha har serieproducerat....