Senaste aktivitet

• S
    Sebbe25 reacted to asker's post in the thread Polaris Assault 2011 with Gilla.
    Nu antar jag att det är en RMK assault du menar, för de finns även som switchback. Men vilka egenskaper på en RMK assault är det som...
  • asker
    asker svarade på tråden Polaris Assault 2011.
    Nu antar jag att det är en RMK assault du menar, för de finns även som switchback. Men vilka egenskaper på en RMK assault är det som...
  • S
    Sebbe25 svarade på tråden Polaris Assault 2011.
    Jajamen ja det är ju då en 800 som fått 660mil, Ser faktiskt jäkligt schysst ut annars i chassit osv. Men då antar jag man ska hålla sig...
  • S
    Sebbe25 svarade på tråden Polaris Assault 2011.
  • S
    Sebbe25 reacted to Boost III's post in the thread Polaris Assault 2011 with Gilla.
    Om de är en 600cc så har de inga svagheter motormässigt men 800an bör du undvika.800cc från 08-12 har för tunna cylinder kjolar som...
  • suregom
    suregom svarade på tråden Sprickor primär sxr.
    Okej tack, inte svaret jag ville ha men misstänkte nästan det. Verkar vara rätt vanligt att folk byter ut yamma variatorn mot p85 på...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Sprickor primär sxr.
    De är livsfarligt jag har samma problem med min Thundercat 1000 två stycken nu som jag fått byta. Nu blir de byte till Polaris p85 för...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Polaris Assault 2011.
    Om de är en 600cc så har de inga svagheter motormässigt men 800an bör du undvika.800cc från 08-12 har för tunna cylinder kjolar som...
  • suregom
    suregom skapade tråden Sprickor primär sxr i Yamaha.
    Vågar man köra med denna eller är det bara att kassera?
    • 1000002580.jpg
    • 1000002579.jpg
    • 1000002576.jpg
  • S
    Hallå! Nu när vintern börjar närma sig så kryper ju köpsuget allt närmare och jag har bestämt mig för att prova ett annat märke än vad...
  • Boost III
    Ja kolvringsgapen som uppges från eftermarknadskolvarna är på tok för tight (underligt nog). Man kan inte heller ta måtten som...
  • asker
    Sen kolvringsgapet är mycket viktigt så slipper då få fula repor i cylindrarna på en gång. Kolvtillverkarnas rekommendationer är inte...
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Klim rea.
    Ja, välj sidan som sneeuwscooter länkade till.
  • Boost III
    På med tvåtaktsolja på kolvar och nållager. Absolut viktigast är om oljepumpen varit lös för då måste den luftas. På vissa pumpar finns...
  • asker
    asker svarade på tråden Klim rea.
    Dendär sidan är fake.