Senaste aktivitet

• P
    patric70 reacted to axel05's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
    Jag tänkte ge en liten uppdatering och tacka för hjälpen. Fick tillslut bli en 21- khaos 850 med ny matta och Öhlins fram samt shorty...
  • L
    lindless svarade på tråden Polaris eller lynx.
    Bra val :)
  • N
    Norrbotten89 reacted to axel05's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
    Jag tänkte ge en liten uppdatering och tacka för hjälpen. Fick tillslut bli en 21- khaos 850 med ny matta och Öhlins fram samt shorty...
  • suregom
    suregom reacted to axel05's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
  • mas
    mas reacted to axel05's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
  • asker
    asker reacted to axel05's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
  • axel05
    axel05 reacted to JAAG's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
    Har haft flera maskiner vardera med Etec 800, 600R och 850 och stod valet mellan en 800 och 600R så tog jag 600R:en alla dagar i veckan...
  • axel05
    axel05 reacted to asker's post in the thread Polaris eller lynx with Gilla.
    Köper du begagnat och utan fabriksgaranti, eller kort garanti så föredrar då jag polaris för de är billigare att laga, lätt att få tag...
  • axel05
    axel05 svarade på tråden Polaris eller lynx.
    • IMG20251031113757.jpg
    • IMG20251031162009.jpg
  • suregom
    suregom reacted to jimmyu's post in the thread Garmin GPSMAP 276Cx på Lynx Brutal with Gilla.
    Har precis hämtat hem en Lynx Brutal RE 900 Ace Turbo R vilket är min första skoter från BRP. Sen tidigare har jag en Garmin GPSMAP...
  • suregom
    suregom reacted to JAAG's post in the thread BRP Service with Gilla.
    Jess, hela axeln. MEN, om du rotat runt lite på skrotarna kan du kanske hitta en axel från en 600RS eller 550, för dom hade av någon...
  • J
    +1 på att kika i monteringsanvisningen. BRP har generellt mycket bra sådana, och du hittar dom på nätet allihopa. I...
  • J
    JAAG svarade på tråden BRP Service.
    Jess, hela axeln. MEN, om du rotat runt lite på skrotarna kan du kanske hitta en axel från en 600RS eller 550, för dom hade av någon...
  • M
    BRP har en helt hemsida med manualer där du kan hitta det mesta. Finns garanterat filmklipp på det också =) Vet inte hur senaste...
  • Pitabroed
    Beror väl på vad som är trasigt? :)