Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Menu
Hem
Forum
Nya inlägg
Sök forum
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Media
Nytt media
Nya kommentarer
Sök media
Medlemmar
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
snowmobile.se
Senaste nytt
Logga in
Bli medlem
Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Blog
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Support UI.X
Donate
Contact us
Main Links
Forum
articles
Interviews
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Menu
Senaste aktivitet
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilmeddelanden
Senaste aktivitet
T
Taket
skapade tråden
Smörjnipplar Arctic ZR 600 efi?
i
Tekniksnack
.
Halloj! Tänkte höra om någon vet vart jag hittar smörjnipplarna på denna gamla pärla🤔 ALT. Vad ska fettas in🤔 Någon som har haft denna🤔
3 jan 2026
Boost III
svarade på tråden
Ojämn gas Yamaha Venture
.
Ja prova fast motstånd på 9kohm istället för pipsensorn så märks det om den blir bättre.Går den fint med motstånd så kör vidare så. De...
2 jan 2026
Boost III
svarade på tråden
Rusande tomg Axys 850
.
I kväll provade jag ställa om tps värde och mäta hela gasområdet på den.Tpsen är ok men den stod ganska rejält fel och åt de snåla...
2 jan 2026
asker
svarade på tråden
Köpråd till sambo
.
Xterrain är ju lynx motsvarighet till Backcountry, Skulle nog säga att lynx boggi klår det mesta. Men det sitter väldigt enkla dämpare i...
2 jan 2026
asker
svarade på tråden
Köpråd till sambo
.
Tror inte oljepumpen tillför någon mer driftsäkerhet. Troligen är den billigare, och de behöver bara en sorts pump på monteringslinjen...
2 jan 2026
sk0gen
svarade på tråden
Köpråd till sambo
.
När man även kommer upp i den prisklassen så har Lynx även några alternativ: Xterrain 49 ranger hur står sig dessa mot BCn?
2 jan 2026
sk0gen
svarade på tråden
Köpråd till sambo
.
Tack för svar Asker, Hade du satsat på en Backcountry-25 eller -26? Är elpumpen ”viktig”. Hur driftsäker är efi’n? Idag kör hon en...
2 jan 2026
asker
svarade på tråden
Köpråd till sambo
.
Jag skulle nog satsat på Backcountry sport då den har bättre boggie. Neo boggien är riktigt budget, stötig i låg fart funkar hyfsat ok i...
2 jan 2026
sk0gen
skapade tråden
Köpråd till sambo
i
Köprådsforum
.
Hej, söker en skoter till min sambo. Vi fastnade för: Summit Neo+ och Backcountry sport, bägge med 600 efi motorn. körstil: 50/50...
2 jan 2026
Pata70
svarade på tråden
Ojämn gas Yamaha Venture
.
Den går ner normalt på tomgång och ligger stabilt. Det är min sambo som åker på den och hon säger att gasar hon ur den rejält så går den...
2 jan 2026
eing9911
svarade på tråden
Koll av stator 600 e-tec
.
Lite kunskaper borde sitta kvar sen högskolan. Gick elektroingenjörsutbildningen så man har väl snappat upp något kring elektronik...
1 jan 2026
Boost III
svarade på tråden
Rusande tomg Axys 850
.
Japp då fick vi äntligen 20 cm snö så jag kunde provköra rusningsskotern. Nu efter ny avgasbussning regjorda spridare egt sonder ves...
1 jan 2026
Boost III
svarade på tråden
Ojämn gas Yamaha Venture
.
Går den ner på tomgång normalt snabbt och ligger kvar stabilt på tomgång? Vilket varvtal ligger den på tomg? Prova dra ut egt sensorns...
1 jan 2026
F
Figgeduni
skapade tråden
Göra nya infästen för främre boggiedämpare?
i
Tekniksnack
.
Går det att göra nya infästningar för den främre dämparen i boggien antingen framför eller bakom den som är standard som på bilden...
1 jan 2026
Pata70
svarade på tråden
Ojämn gas Yamaha Venture
.
Jag har en Polaris iq600 2009 som går illa mellan 3500- 4800rpm. Åker man på jämn gas i 50km/h så rycker den. Ger man på mera gas så går...
31 dec 2025
Senaste nytt
Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta att använda den här webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
Acceptera
Läs mer.…