Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Menu
Hem
Forum
Nya inlägg
Sök forum
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Media
Nytt media
Nya kommentarer
Sök media
Medlemmar
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
snowmobile.se
Senaste nytt
Logga in
Bli medlem
Sök
Sök endast rubriker
Av:
Sök endast rubriker
Av:
Blog
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Categories
Category 1
Category 2
Category 3
Category 4
Support UI.X
Donate
Contact us
Main Links
Forum
articles
Interviews
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Menu
Senaste aktivitet
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Senaste nytt
Nya inlägg
Nytt media
Nya mediakommentarer
Nya profilmeddelanden
Senaste aktivitet
Boost III
svarade på tråden
Lynx Adenture 2008 550 eller 600sdi
.
Ja de är mycket då krävs kolkvbyte och omfettade ramlager. De finns dock ex som gått de dubbla utan motorren men resten av maskinen är...
9 mar 2026
L
lennart wiklund
svarade på tråden
Insugsgummin E-tec 600
.
Så du tror att det inte kommer fungera något bra?
9 mar 2026
P
P3rsson
skapade tråden
Ski Doo Tundra 600 EFI
i
Köprådsforum
.
Halloj! Nu har jag tröttnat på min gamle Lynx 39a från 1982. Blir bara fler problem och mattan har sedan länge passerat bäst före...
9 mar 2026
asker
svarade på tråden
Insugsgummin E-tec 600
.
Korgarna är frästa i alu på dessa. Brukar inte vara något bra med reedblad direkt mot alu utan gummidämpning. Så man lär öka...
9 mar 2026
J
JAAG
svarade på tråden
Insugsgummin E-tec 600
.
Dom är ju kompletta med reedkorgar, är blingfactorys det eller kräver dom separata lösa korgar?
9 mar 2026
L
lennart wiklund
skapade tråden
Insugsgummin E-tec 600
i
Tekniksnack
.
Hej! Mina insug till min renegade etec 600 börjar spricka. 6000kr för original tycker jag är löjligt jäkla dyrt. Ser att Blingfactory...
9 mar 2026
T
Tompa72
svarade på tråden
Etec
.
Har ju inte kollat mina stift så dom kanske också såg fula ut men gick ok i alla fall.
9 mar 2026
mattgojohn
reacted to
Tompa72's post
in the thread
Etec
with
Gilla
.
Varför byter du stift varje höst för att dom släcks eller kör du väldigt mycket ? Körde runt 460 mil med min senaste 850 utan att byta...
9 mar 2026
mattgojohn
reacted to
Henrikssons's post
in the thread
Etec
with
Gilla
.
Jag har goda erfarenheter av sommarkonserverings-programmet på 850 e-tec, har aldrig släckt ett enda tändstift från 2018 och fram tills...
9 mar 2026
J
JAAG
svarade på tråden
Etec
.
På mina lössnö-850, (och 800), har stiften varit jävulskt fula efter en säsong, men dom har varit oljeslukare allihopa. Kör...
9 mar 2026
T
Tompa72
svarade på tråden
Etec
.
Varför byter du stift varje höst för att dom släcks eller kör du väldigt mycket ? Körde runt 460 mil med min senaste 850 utan att byta...
9 mar 2026
Henrikssons
svarade på tråden
Etec
.
Jag har goda erfarenheter av sommarkonserverings-programmet på 850 e-tec, har aldrig släckt ett enda tändstift från 2018 och fram tills...
9 mar 2026
J
JAAG
svarade på tråden
Etec
.
Har ni öppnat en E-tec? Ligger alltid en rejäl pöl olja i varje vevhus. Använde för övrigt "sommarsmörjningsfunktionen" ett par gånger...
9 mar 2026
T
Tompa72
svarade på tråden
Etec
.
Även om skotern drar mycket olja är det ju troligtvis så att den oljan inte finns kvar i motorn till sommarförvaringen så jag använder...
7 mar 2026
H
hammarn
svarade på tråden
Lynx Adenture 2008 550 eller 600sdi
.
Okej! Bör kolla efter en 600 sdi isåfall! Är en som gått 1100 mil på tok för mycket?
6 mar 2026
Senaste nytt
Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta att använda den här webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.
Acceptera
Läs mer.…