hur mår man igentligen?

MaxPower

Välkänd medlem
1 jan 2000
734
0
16
Umeå Sverige
Sommaren är på intågande och midsommar runt hörnet... men tamme faaaan det ända som snurrar i skallen är vilken skoter det blir i vinter, var man ska köra och hur underbart kul det är att köra skoter... kan liksom ligga ute på gräsmattan och äta glass i solen och plötsligt får man något infall och börjar prata skotern med fruntimmret... ja nog måste hon börja undra hur man är funtad :)

Skit i sommar och bad GE MIG SNÖÖÖ FFS!" =P
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Jo, jag känner igen det där...

Dessvärre så läste jag i en tidning i dag att det kanske kommer att bli +6grader i medeltemp på vintrarna om några år, då får man väl gå runt och längta året om!
Fast innan det blir så galet så vänder kanske golfströmmen också får vi riktigt alaska-klimat istället, det vore ju inte dumt.

Nej, det vore inte bra det heller, vi skulle fått behålla sommrarna men bättra på vintrarna lite, det skulle jag göra om jag vore gud för en dag... :D
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Tja du, säg det. Jag har då börjat med moddning av skotern för att i alla fall på något sätt få pyssla med intresset.

Och ja, nog snurrar det mycket skoter i huvudet och inte blir det bättre av alla skoterfilmer man sätter sig och ser :)

För min del skulle man lätt kunna korta sommaren en månad och lägga till en snöfylld månad mellan mars och april.
 
M

Micke P

Jo man längtar verkligen till vinter & snö.
Så jag får köra skiten ur min Thundercat-99.
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
>Dessvärre så läste jag i en
>tidning i dag att det kanske
>kommer att bli +6grader i
>medeltemp på vintrarna om
>några år...

Hörreduru! Har inte farmor sagt till dig att man inte ska tro på allt som står i tidningarna? ;b