svaret på senaste mailet:
"HEJ DET GÅR FIN DET,,ISÅFALL BEHÖVER JAG NAMN+ADRESS SÅ MAILAR JAG EN BESÄLLNINS ODER MWH"
svaret på senaste mailet:
"HEJ DET GÅR FIN DET,,ISÅFALL BEHÖVER JAG NAMN+ADRESS SÅ MAILAR JAG EN BESÄLLNINS ODER MWH"
han bör ju lära sig stava innan han försöker "sälja" skotrar iaf.....
verkar vara denna kille som gått över till skotrar
http://www.zatzy.com/allmaent/345439...r-faelgar.html
mitt svar på senaste mailet:
"hej
hur löses betalning m.m?? Vill ju gärna se skotrarna före vi köper dem!
mvh"
Syster blev i veckan blåst på en lägenhet i stockholm, visst "bara" 6400:- i förskott men tro hur många som satt in den summan då det är hopplöst med lägenheter i stockholm. Och så fräck att samma annons kommer ut senare i veckan igenUthyres pga ändrade familjeförhållanden stod det, sjuka j*vlar det finns på ren svenska, skjuts alldeles för lite
Ringde på samma annons senare i veckan och jodå samma kille som svarade med sedan slängde på, visade sig att han förmodligen satt i utlandet då det kostade 3kr minut eller vad det var. Polisanmält iaf.
Visst har väldigt lite med tråden att göra men man blir så förbannad.
Arvid vila i frid bäste vän <3
jag såg också en annons att det var ändrade familjeförhållanden, på en bil eller skoter. inte kul med såna där personer...
svar på mitt senaste mail till han:
"HEJ BANKEN ÄR EN SÄKER HET FÖR OSS BÄGGE DÅ HAR DU ETT KVITTO DET RÄCKER BAR EN HANDPENING TYP 10 PROSENT AV KÖPE BELOPPET MWH ÄR VID DU KAN RINGA EFTER 12,00 0700-259310"
Helt allvarligt, direktciterar du honom där, dvs skriver han uteslutande med caps och stavar procent "prosent"?
Skit i att han lurar folk, det borde fan va nackskott på personer som uteslutande använder caps
(jo man e lite nördig)
Ge telefon numret till polisen och visa mejlen han skickat åt dig för dom. Och så ber du polisen ringa till han och låtsas att det är dom som ska köpa skotern så får dom ju fast den jävlen!![]()
Bokmärken