Lastramp pickup

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Åh fan! Jag har en S10 jag med, dock den snyggare modellen, Step side ;) men strunt samma, har funderat som fasen hur jag ska kunna få upp skotra på nå bra sätt, men där kanske vi har lösningen, har faktiskt aldrig tänkt på att bygga på hjulhusen som du gjort.. Smart! Måste dock mäta lite om min maskin ens går in mellan lemmarna så att säga..

Har haft funderingar på att bygga ett "lastdäck" uppe på lemmarna men har inte fått tummen ur de berömda hålet!
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag gick ut och måtta lite på min S10, blir svårt att lasta Assaulten i flaket då det bara är 110 brett invändigt..
 

Nisse-G

Aktiv medlem
30 nov 2011
50
0
1
kiruna
det finns att köpa! och billigr är det, har haft två stycken i tre år och jag lastar av och på några hundra ggr. per säsong. och dom håller svinbra.
sedan är det skönt att dom flexar så d e bara att köra på i bra fart om man så vill!

vill inte göra nå reklam men d e dom som e gjorda i glasfiber ;-)
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
weldion: Jasså, inne i stan? Brukar stå parkerad på två olika ställen nämligen :)

Rostpirat: Dodge Ram 1500 -97.
 

Iggesota

Välkänd medlem
26 jan 2010
244
1
18
Iggesund
Slänger väl in en filmsnutt på min lastramp som tillsynes är lika som "Larras":[video=youtube;RBYtpchDZBk]http://www.youtube.com/watch?v=RBYtpchDZBk[/video]
 

Byarno

Välkänd medlem
6 mar 2008
674
0
16
46
Piteå
m.facebook.com
det finns att köpa! och billigr är det, har haft två stycken i tre år och jag lastar av och på några hundra ggr. per säsong. och dom håller svinbra.
sedan är det skönt att dom flexar så d e bara att köra på i bra fart om man så vill!

vill inte göra nå reklam men d e dom som e gjorda i glasfiber ;-)
vart finner jag dessa du talar om?