Dragkrok till Vector MM -06

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Jag köpte en dragkorks sats och skulle motera den för ett par veckor sedan men det visade sig att Yamaha har fel artikelnummer i sin lista.
Dom satser jag fick hem passade till RX1 MM och inte till min, det går att pipnita dit men eftersom förstärkningarna är till ett annat shassi så blir det några fula hål över och det vill man inte ha på en ny skoter.
Detta har även YamahaCenter i Sundsvall konstaterat, dom är alltid trevliga och hjälpsamma +++++ till dom.

Är det någon här som har monterat ett drag på en Vector MM -06 och fått det att se bra ut samt hålla för att bogsera hem en polare med soppatorsk, så maila eller messa gärna bild tack!

Det känns lite surt att behöva byta bara för att få en krok på skoter för en sväng på isen med fiskepulkan.

Är det någon som har en fin Renegade av nyare modell så är jag småsugen på ett byte. (sugen inte bestämt mig ännu) Messa om du har något som skulle va intressant för ett byte. (Pengar emellan åt något håll går att lösa) Min skoter är i topskick och servad som den skall den har 270mil på mätaren alla i fjällen eller hemma hos släkten i Lycksele.
 

Freddielunik

Medlem
22 mar 2006
26
0
1
Timrå
Tråkigt.
Som märkesleverantör borde man kunna lita på att tiiverkaren har ording på sina tillbehör.
I ett fall som detta blir det tyvärr den man handlar av som man blir besviken på, trots att dom är hjälpsamma.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Nu när jag var nere och hämtade min skoter så pratade jag med dom och tydligen monterar man denna sats på andra orter fastän det inte är riktigt fungerande.
Finns det någon som har detta monterat och skulle kunna skicka mig en eller några bilder på detta så vore jag tacksam.
Det går bra att maila till jonny@mardner.com direkt.
 

Bean_75

Välkänd medlem
20 nov 2006
322
0
16
Luleå
Nu när jag var nere och hämtade min skoter så pratade jag med dom och tydligen monterar man denna sats på andra orter fastän det inte är riktigt fungerande.
Finns det någon som har detta monterat och skulle kunna skicka mig en eller några bilder på detta så vore jag tacksam.
Det går bra att maila till jonny@mardner.com direkt.

Jag har monterat drag på min.

Ska fixa lite bilder under dagen & maila dig. Det draget jag fick vill jag minnas tillverkades i Norge? Det var en hel del pyssel & kliande i huvudet innan man fick till det....:rolleyes: