Extremebits.se

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Hej! jag undrar varför det inte funkar att ladda ner filmer för mig från extremebits.se?

Förut har det funkat hur bra som helst men nu när filen öppnas i torrent så börjar den aldrig tanka hem?

Vad är fel?
 
E

ejwbegysv

NU fungerar det igen.. Ena servern gick visst ner...

Bra om ni skriver i forumet på extremebits.se ist. !
 

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Men jag vet inte hur man skriver där :S måste man även bli medlem i forumet? jag hittade då ingenstans där man kunde bli medlem där och ingenstans där man kunde skriva meddelanden
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
Lånar lite, undrar om någon har en invite. Vet ej om de är tillåtet å göra skriva de här men.
Eller om någon kan svara om slednecks 14 å schooled 3 finns där?
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Lånar lite, undrar om någon har en invite. Vet ej om de är tillåtet å göra skriva de här men.
Eller om någon kan svara om slednecks 14 å schooled 3 finns där?
Tror du förväxlar extremebits.se med en sida man inte får nämna här.
Varken Slednecks 14 eller Schooled 3 finns där, än.
Har tyvärr ingen invite heller.
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
om någon lägger märke till dessa så tar jag gärna emot ett pm å få veta :) tack på förhand
 

B.Eriksson

Välkänd medlem
25 jun 2010
126
0
6
Älvsbyn
Såg att mitt konto också är borta, hur länge får man vara inaktiv innan dom tar bort kontot?
Tar då också gärna en invite ifall någon har en =)
 

Niseye

Välkänd medlem
5 dec 2011
519
1
16
Västernorrland
Haha förstår erat tänk ;) Seedar alltid men var inaktiv några månader i sommar ( "inget konstigt med det, då öl är gott den tiden på året").. Men nu verkar jag inte finnas kvar längre :(
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Har aldrig vart medlem men har nu läst reglerna och det verkar inte särskilt svårt.
Så vill någon av er skicka en invite så vore jag glad, annars får jag försöka imorgon om det nu går på lördagar/söndagar.