Billiga crosstyren!

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Kan du skicka bild på styret på skotern? Är motorex samma som skoterdelen? Är det isåfall samma styre som finns på skoterdelen fast för 285kr?

Jag hade också tänkt ta bort fågelpinnen
 

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Okej.. men svara gärna på andra frågan också.. har du köpt styret från skoterdelen? för när jag söker på motorex så kommer jag till skoterdelen?

Det finns ju ett kromat styre där för 285kr, är det samma styre som du har?
 

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Jag funderar också på ett sådant krom för 285 kr, sen en hemmagjord styrhöjare! ;)
 
Last edited:
R

Robin

kan ju vara så att om du rullar me skoter på hårdare underlag så böjder du styrstång istället för bara styret. men troligtvis händer inte det pga att styret sviktar lite lite gran om man trycker med egen vikt men det håller.

Se bara till att få bort allt vatten ur styret när betongen sen är i pga att annars kommer det att svikta som fan å håller nog inte utan pinne. ni förstår nog vad jag menar.
 

kx93

Välkänd medlem
12 nov 2006
262
0
16
härnösand
jag har ett Team10 styre hemma + höjare hehe som jag inte andvänder dock hål i de borrade för att fästa gas+ broms handtagen.. :/
 

i HATE phazer

Välkänd medlem
Okej.. men svara gärna på andra frågan också.. har du köpt styret från skoterdelen? för när jag söker på motorex så kommer jag till skoterdelen?

Det finns ju ett kromat styre där för 285kr, är det samma styre som du har?

motorex och skoterdelen gick ihop för inte så länge sedan och ett tag hadde dom 2 sidor som var identiska förutom namnet... men nu har dom en sida, så ja tror ganska säkert att det är samma styre
 
R

Robin

motorex och skoterdelen gick ihop för inte så länge sedan och ett tag hadde dom 2 sidor som var identiska förutom namnet... men nu har dom en sida, så ja tror ganska säkert att det är samma styre
japp de e samma styre garanterat.