Polaris Sprängskisser ( 1985 --> )

RMLG

Medlem
20 jan 2008
8
0
1
någon som vet vad det är för diameter på förgasarna till luftboxen, tänkte byta till sportluftfilter har en polaris indy 500 -98. Tacksam för snabba svar!
 

smeagol

Ny medlem
23 aug 2009
2
0
1
Falun
saknar användarbok till min nyköpta polaris edge 600 2001 någon som har en länk för den eller?
Det står ett tel nr på skotern som man kan ringa för att få en ny bok men fattar inte vilket landsnummer det är
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
någon som vet vad det är för diameter på förgasarna till luftboxen, tänkte byta till sportluftfilter har en polaris indy 500 -98. Tacksam för snabba svar!

dock var det ett förbannat segt svar:p men antar att de är 38or på dem dära.. bara ta ett skjutmått och mäta:)
 

NidakFFS

Medlem
8 jan 2010
18
0
1
http://www.ronnies.com/micro.htm

klart dom bästa sprängskisserna hära.
även priset på delarna i dollar :)

www.babbittsonline.com/

Dom har bra mycket bättre/tydligare skisser från 85 och uppåt. Dessutom är dom billigare. dock inte på skruvar och nitar då ingenting kostar under 2,97 dollars. men tex en del till boggien kostar 49 dollar på babbitts och 60 dollar på ronnies. Rutan till en pro X2 resp pro x går lös på 99.5 dollar medans den kostar 107,8 till pro X2 och 119,8 till pro X hos ronnies.

ska man bara handla 1 pryl va det väll skit samma, då kan man istället besöka sin lokala dealer eftersom frakten från usa brukar gå lös på en slant. Beställde helt nytt cross ställ en gång från usa med allt från hjälmen ner till skorna och tjänade 3000 på det :) dollarn låg på ca 6 kronor då (idag ca 7.4)

Jämförde även det här

på ronnies: International customers are responsible for all freight charges, customs and duties, and brokerage fees.

på babbitts: For orders made from within the United States sales tax will be applied to all in state orders. All other orders are tax free.

ingen av dom räknar med tullavgifter och skit så det får man väll ta när det landar i sverige om man har otur
 

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Nu har jag kikat igenom flertalet hemsidor men lyckas ändå inte hitta det jag ska ha i sprängskisserna... Bult och bussningar till bakre boggiefästet på en RR kan någon vänlig själ ge mig en länk eller ett artikelnummer på detta ?!