Blanda Oljor

ankaon1

Välkänd medlem
5 jan 2006
681
8
18
57
Luleå
arcticcat.forum24.se
Har blandat OKQ8 Skoter TT olja med Rotaxolja (bägge delsyntet), och idag under en liten tur i solskenet SÅ SKAR DEN:mad: :mad: .
Kan det ha något samband med att jag blandat oljor, eller är det bara min vanliga tur som slagit till igen??
 

snow-man

Aktiv medlem
27 feb 2006
82
0
6
Vännäs
Har blandat OKQ8 Skoter TT olja med Rotaxolja (bägge delsyntet), och idag under en liten tur i solskenet SÅ SKAR DEN:mad: :mad: .
Kan det ha något samband med att jag blandat oljor, eller är det bara min vanliga tur som slagit till igen??
Tycker det hela med oljorna verkar lite underligt..
Det har hänt för min del att jag blandat helsyntet och delsyntet, men inget har hänt.. Men va vet jag!? OTUR är allt jag kan säga.. :(
 
R

Robin

Har blandat OKQ8 Skoter TT olja med Rotaxolja (bägge delsyntet), och idag under en liten tur i solskenet SÅ SKAR DEN:mad: :mad: .
Kan det ha något samband med att jag blandat oljor, eller är det bara min vanliga tur som slagit till igen??
är nog bara din "tur", har aldig hör något liknande.

Det har väl varit relativt vamt igår kring luleå? så jag tippar istället på att den gått varm.

Om det inte blivit värsta kemiska blandningen som pluggade igen oljeslangen eller nåt ;) hehe

Men lider med dig och din kissekatt.

//Robin
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
oturen har varit framme för jag kör blandat med okq8 och shell olja ^^

//Emmes