RMK 900 - Tuggar dom remmar?

LOCAL-RIDER

Välkänd medlem
29 okt 2006
210
0
16
LAPPLAND
HEJ.. ska låna en rmk 900 05 166 och undrar om den tuggar remmar dom där buller sakerna eller hårdare motorkuddar är monterade. men jag undrar om den tuggar mycket remmar ändå eller hur långt håller dom??:confused:

tack sam för svar;)
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Sv: SNÄLLA HJÄLP MIG

Så om den tuggar remmar så tänker du inte låna den? Polaris slutade ju inte med 900:an utan anledning...
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Sv: SNÄLLA HJÄLP MIG

HEJ.. ska låna en rmk 900 05 166 och undrar om den tuggar remmar dom där buller sakerna eller hårdare motorkuddar är monterade. men jag undrar om den tuggar mycket remmar ändå eller hur långt håller dom??:confused:

tack sam för svar;)
Jag har haft en 900 166" -05 och min var dock lite fixad i variatorerna. men den tog inte rem. dom har dessutom fått en ny sorts rem som är stadigare så det ska nog inte vara några bekymmer.
 

LOCAL-RIDER

Välkänd medlem
29 okt 2006
210
0
16
LAPPLAND
Sv: SNÄLLA HJÄLP MIG

HEJ... skulle få låna den av en skoterfirma som ej kört den bara den förra ägaren som är i turkiet under påsk så han fick jag inte tag i så jag tänkte ni kunde hjälpa mig tack så mkt skotertoken.

joo skulle låna den ändå men funderade om jag skulle ta med mig mer remmar än en reserv rem därför undrade jag

tack för hjälpen:)