Projekt : Rajd-60 ( 1976 ) "Pimp My Rajd"

flodde

Välkänd medlem
28 aug 2007
298
0
16
nyland
hej! är klar nu med min och grannens lilla "Pimp my rajd" project :D så nu tänkte ja lägga upp en bild så ni ska få se mitt monster :D

Rajd 60 -76;a med 440 motor. var väldigt risig innan jag började men har ställt i ordning den nu:)

komentera gärna ^^
före :
Efter :
 
Last edited:
J

JagLuktarGott

Sv: klar :D

Snyggt jobbat! ;D
Har själv en likadan, fast i orginal skick.
 

flodde

Välkänd medlem
28 aug 2007
298
0
16
nyland
Sv: klar :D

Snyggt jobbat! ;D
Har själv en likadan, fast i orginal skick.
jarå :) är faktiskt väldigt nöjd med tanke på hur den såg ut innan och all råst som va :p slipat bort allt som sagt:) och hedde på lite unik färg (; bara för att vara lite udda ;D har du nån bild på din ? vill se hur dom ser ut i orginal skick :)
 
J

JagLuktarGott

Sv: klar :D

jarå :) är faktiskt väldigt nöjd med tanke på hur den såg ut innan och all råst som va :p slipat bort allt som sagt:) och hedde på lite unik färg (; bara för att vara lite udda ;D har du nån bild på din ? vill se hur dom ser ut i orginal skick :)
(om inte tråden är död och för gammal..)
Ska kika om jag hittar någon bild på pärlan, men jag tror det är lite dåligt med sånt. Men kan ta en nån dag och posta här sen annars :)
 

flodde

Välkänd medlem
28 aug 2007
298
0
16
nyland
Sv: klar :D

(om inte tråden är död och för gammal..)
Ska kika om jag hittar någon bild på pärlan, men jag tror det är lite dåligt med sånt. Men kan ta en nån dag och posta här sen annars :)

Ja lägg in bild :) jag kikar lite då och då ;D
 

Lynxx

Välkänd medlem
4 mar 2008
196
0
6
Jämtland
Snygg å kul projekt! Har du fått någon färg på skidorna å kan det vara en motor från en 535:a kanske, typ 35 vilda hästar?