Snödjup i Sverige just nu?

_pesan_

Välkänd medlem
5 nov 2006
124
3
18
Överkalix
Det är minus 2 i Ökx men det håller på att bli varmare Ska tydligen övergå till regn fram på dagen... Hoppas att det kommer snö före :D. Enligt SMHI snöar det här nu men jag ser då ingen snö :( Nåja det har varit kallt i ca 2 dagar nu och det är ju bra för isarna.
 

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Har varit i stugan nu (Norra jämtland) 1 vecka. Kom ingen snö som jag hoppades på.. Åkte till Östersund under helgen å då kommer det cirka 1 dm snö:mad: Sen igår (Söndag) åkte jag upp till luleå med bussen å då var det ca 1 dm snö hela vägen... Däremot var det grymt kul med crossen denna vecka :) Men visst ville jag prova att köra lite skoter också! Men det gick ej så bra.. ngn platsbricka i boggin gick av så skotern vart väldigt låg...


(Där är skoter låg!)
 

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Har varit i stugan nu (Norra jämtland) 1 vecka. Kom ingen snö som jag hoppades på.. Åkte till Östersund under helgen å då kommer det cirka 1 dm snö:mad: Sen igår (Söndag) åkte jag upp till luleå med bussen å då var det ca 1 dm snö hela vägen... Däremot var det grymt kul med crossen denna vecka :) Men visst ville jag prova att köra lite skoter också! Men det gick ej så bra.. ngn platsbricka i boggin gick av så skotern vart väldigt låg...


(Där är skoter låg!)
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
I Gällivaretrakten ska det bli snöstorm inatt, så vi får väl se om det går att spränga drivor till helgen:rolleyes:
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
fan va fint!

Var till gällivare förra "mellan dagarna", det hade varit hur mycket snö som hällst men 1 dag innan vi kom så regnade det så att de var inte så mycket puder kvar...

Men ändå så ***** roligt att köra upp för slalombacken =D
 

Androl_Martin

Medlem
4 nov 2007
8
0
1
Vi har cirka en DM i Strömsund, tror att Jorm, Borga och Blåsjön lär ha en hel del till. Där finns det alltid snö tamme fan! :)
 

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
-7 grader nu när jag klev upp. Hoppas tjälen sätter sig nu innan helgen då det spås komma några dm snö :)
Själv tycker jag att dom där dm kan komma så man får testa skotern! ;)

Men är ju alltid bra ifall tjälen sätter sig riktigt innan iofs..
 

_pesan_

Välkänd medlem
5 nov 2006
124
3
18
Överkalix
I Överkalix så är det så att det är vitt på marken nu iaf... Är -7 nu och det ska vara kallt hela natten. Det ska komma snö i morgon, på fredag, på lördag och på söndag enligt smhi just nu. Men det kan ju hinna ändras.:rolleyes: Hoppas inte iaf så man får testa skotern :D