Snödjup i Sverige just nu?

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Koler (6 mil innanför Piteå) hade 45 ärliga centimeter på platt mark i måndags morse.
Pite har nog inte ens 10.. :D
Premiären är avklarad..
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Jepp det är där! men det kom inte så mycket här...men upp åt bergerna har det kommit nån dm
jaha okej :) här i nedansjö där jag bor (vet du nog vart det ligger) har vi typ bra 1dm... men det ser iaf vintrigt ut här :D... var upp till fränsta senast idag och där uppöver så var det ju mkt mindre snö än här
 

frenell

Välkänd medlem
14 sept 2007
240
0
16
jaha okej :) här i nedansjö där jag bor (vet du nog vart det ligger) har vi typ bra 1dm... men det ser iaf vintrigt ut här :D... var upp till fränsta senast idag och där uppöver så var det ju mkt mindre snö än här

Ok! det verkar som om hela sverige har mycket snö utom vi
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Östersund:
va ute med hunden nu o tänkte gå på skoterleden där ingen hade kört innan och där var det upp till mitt knä! Så på vissa ställen är det nog 0,5m! :)

EDIT:
Snöar för fulla muggar nu xD
 
Last edited:

Mr Polaris

Medlem
2 aug 2007
22
0
1
Sundsvall
Skall upp till stugan i Gräftåvallen i helgen, tydligen snöar det på ordentligt däruppe.
Skotrarna får troligen vänta hemma någon vecka till, är det någon som vet om lederna är körbara i gräftåvallen/arådalen redan nu?
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Östersund:
va ute med hunden nu o tänkte gå på skoterleden där ingen hade kört innan och där var det upp till mitt knä! Så på vissa ställen är det nog 0,5m! :)

EDIT:
Snöar för fulla muggar nu xD
vart var det? är nog inte mer än 2dm i ösd nu
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Rullat har dom gjort. Gjorde det innan denna snö kom men jag tror dom bara har kört från gräfsåsen till OK i torvalla nu. Förra gången gjorde dom ner till storsjön.