Snödjup i Sverige just nu?

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Knappt nån snö? ca25-30cm! Ja den är snöig och platt. inte f*n vet jag. Ha rinte kört där än!
 

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
då ja fick ny skotern idag så har man varit ute å kört nästan 3 mil ikväll :D

tror nog de var 0.5m om inte mer uppe i slalombacken, nere på lederna ca 25-30cm
 

holmgren_

Välkänd medlem
21 nov 2006
242
0
16
Boden
Ja, snart är det väl dags att göra premiärturen här. Det är väl nu ca 3 dm ungefär, men hoppas på mer snö i veckan. Det kom lite snö igår kväll också, men det var bara någon centimeter tyvärr. Passar bra att köra hem skotern från lagningen snart.
 

SPARTA

Välkänd medlem
17 sept 2007
112
0
6
Sundsvall
Jag har hört via rykten att det är ca en halvmeter snö i stöde (sundsvall). Det lät lite överdrivet. Någon som varit i stöde o kört?
 
E

ejwbegysv

tjoho.. nu har det kommit mer snö... Man blir lixom lite glad av sånt elle hur?? Å så e det ju fredag...
 

frenell

Välkänd medlem
14 sept 2007
240
0
16
Jag har hört via rykten att det är ca en halvmeter snö i stöde (sundsvall). Det lät lite överdrivet. Någon som varit i stöde o kört?

Nja i stöde är det inte så mycket..men uppöver skogen hjältanstorp/saxen är det bra mycket
 

holmgren_

Välkänd medlem
21 nov 2006
242
0
16
Boden
Första turen idag med skotern, körde hem den från lagningen. Ska troligtvis byta fjädringen i variatorn också. Den går lite ojämnt, men nu fungerar den iallafall =) Ska köra lite imorgon också, det är väl ca 3 dm nu här. Dock ska det snöa imorn!